| پنجشنبه 6 آبان1389 ساعت: 11:6 | توسط:....................... | ||||
|
سلام اقای مهاجر، .......... هستم از بلاگ .......... سریع برم سر اصل مطلب .می دانید و می دانیم که در حوزه جای نشریات صنفی و نقد محور بسیار خالی است و طلبه ها اگر چه در ظاهر مرد انتقاد های تند و تیز هستند اما در عمل کمیتشان بسیار لنگ می نماید . ازطرف دیگر همین طلاب از یک نشریه مال خودشان واز خودشان و لو در حد و اندازه های آگهی نامه پارسا!!نیز خالی اند.نشریات حوزوی بیشتر حول مسایل ماورایی !!می چرخد . انگار که ما همه فکر وذکرمان فلسفه های مضاف و ... است. | |||||
| وب سایت ایمیل |
[ نظرخصوصی ] |
||||
+ نوشته شده در ۱۳۸۹/۰۸/۰۸ ساعت ۱ ب.ظ توسط حسین مهاجر
|
در اينجا
در طول سالهاى متمادى،
دهها هزار پروانهى عاشق،
گرد شمع معارف اهلبيت حركت ميكنند،
علم مىآموزند، معرفت مىآموزند، با مشكلاتِ بسيار دست و پنجه نرم ميكنند،
هدفهاى عالى و معنوى را در نظر ميگيرند و بدون توجه به اين مشكلات پيش ميروند.
شايد در دنيا كمتر شهرى سراغ داريم، شايد هم سراغ نداريم كه اين تعداد عظيم، انسانهاى دنبال فراگيرى دانش دين و معرفت و معنويت و سلوك جمعى، از زن و مرد مشغول تلاش و كار باشند و شب و روز مجاهدت معنوى و علمى و فرهنگى كنند.
اين حوزهى امروز قم است، با اين موقعيت ممتاز جهانى؛
+ نوشته شده در ۱۳۸۹/۰۸/۰۸ ساعت ۱ ب.ظ توسط حسین مهاجر
|