پنجشنبه 6 آبان1389 ساعت: 11:6 توسط:.......................

سلام اقای مهاجر، .......... هستم از بلاگ .......... سریع برم سر اصل مطلب .می دانید و می دانیم که در حوزه جای نشریات صنفی و نقد محور بسیار خالی است و طلبه ها اگر چه در ظاهر مرد انتقاد های تند و تیز هستند اما در عمل کمیتشان بسیار لنگ می نماید . ازطرف دیگر همین طلاب از یک نشریه مال خودشان واز خودشان و لو در حد و اندازه های آگهی نامه پارسا!!نیز خالی اند.نشریات حوزوی بیشتر حول مسایل ماورایی !!می چرخد . انگار که ما همه فکر وذکرمان فلسفه های مضاف و ... است.
خلاصه خواستم از شما که انگار دستی نیز بر آتش دارید بپرسم که برای شروع این حرکت فعلا ساده ومختصر باید از کجا شروع کرد وبه کجا رسید!
امیدوارم ضرورت این کار را درک کرده باشید و ایضا ضرورت از وب به کاغذ!!

 وب سایت   ایمیل

[ نظرخصوصی ]

در اينجا

در طول سالهاى متمادى،

 ده‌ها هزار پروانه‌ى عاشق،

 گرد شمع معارف اهل‌بيت حركت ميكنند،

 علم مى‌آموزند، معرفت مى‌آموزند، با مشكلاتِ بسيار دست و پنجه نرم ميكنند،

 هدفهاى عالى و معنوى را در نظر ميگيرند و بدون توجه به اين مشكلات پيش ميروند.

 شايد در دنيا كمتر شهرى سراغ داريم، شايد هم سراغ نداريم كه اين تعداد عظيم، انسانهاى دنبال فراگيرى دانش دين و معرفت و معنويت و سلوك جمعى، از زن و مرد مشغول تلاش و كار باشند و شب و روز مجاهدت معنوى و علمى و فرهنگى كنند.

اين حوزه‌ى امروز قم است، با اين موقعيت ممتاز جهانى؛